SPORT TIME, distribuitorul oficial Nike în România și un exemplu de best practice în PR pentru început de 2025

SPORT TIME, distribuitorul oficial Nike în România și un exemplu de best practice în PR pentru început de 2025

Să fii out of the box în industria de PR a zilelor noastre este dificil pentru o companie care își dorește să comunice creativ, dar simplu. Simplu a fost dintotdeauna greu, dar când identifici oportunitatea și avem un perfect timing între client-agentie-target, atunci ajungi la o formulă eficientă pentru o acțiune de PR demnă de pus în arhivele brandului la “aşa da”.

SPORT TIME și Romanian Artists Agency au organizat la începutul lunii martie un press trip exclusiv pentru un grup select de jurnaliști români, format din Diana Florina Cosmin (Editor in Chief HAUTE CULTURE Magazine), Roxana Voloșeniuc (Editor in Chief ELLE Romania), Vicki Nicola (Owner PeTocuri.ro), Alina Aliman (Editor in Chief Alist Magazine), Cristina Anti (Owner & Editor in Chief FPM (Fashion Premium Magazine) la expoziția „Nike: Form Follows Motion” organizată pentru prima dată la nivel global și găzduită de prestigiosul Vitra Design Museum. Această expoziție revoluționară, deschisă publicului până pe 18 mai 2025, oferă o incursiune captivantă în cinci decenii de inovație și design Nike, marcând transformarea brandului dintr-un start-up ambițios într-un lider global al industriei. Acest eveniment a reunit jurnaliști din domeniul modei și industriilor creative, consolidând legăturile dintre artă, sport și inovație.

Pentru curioși sau pentru fani Nike, lăsăm mai jos câteva repere ale expoziției:

Evoluția designului: expoziția explorează istoria designului Nike, de la anii ’70 – când a fost creat celebrul logo „swoosh” – până la lansarea unor produse emblematice precum Air Max și Flyknit. De asemenea, sunt prezentate cercetări recente privind materialele viitorului și sustenabilitatea, subliniind angajamentul Nike pentru inovație.

Impact cultural: pe lângă inovațiile în design, expoziția evidențiază impactul Nike asupra culturii populare, ilustrând influența sa asupra tendințelor din social media și poziția sa iconică în lumea sneakerșilor și a îmbrăcămintei sport.

Excelență curatorială: curatoriată de istoricul de design Glenn Adamson și realizată de studioul de arhitectură și design JA Projects din Londra, expoziția oferă vizitatorilor o experiență imersivă asupra filosofiei de design Nike.

NIKE, Inc. cu sediul în Beaverton - Oregon, este leader internațional în design, producție și distribuție de încălțăminte, îmbrăcăminte, echipamente și accesorii sportive autentice pentru o largă varietate de activități sportive.

Grupul Sport Time Balkans este partenerul și distribuitorul exclusiv Nike, din anul 2014, pentru majoritatea teritoriilor din regiunea Balcanilor și deține acorduri comerciale începând cu anul 2020 și pentru distribuția oficială a brandului în România și Bulgaria.           

În prezent, compania operează cele 10 magazine și cele 2 outlet-uri Nike din România și va continua să deschidă în viitorul apropiat noi locații și să lanseze noi concepte inovatoare de retail în întreaga regiune. Sport Time Balkans este permanent dedicat promovării sportului și unui stil de viață sănătos, oferind în același timp produse și servicii premium către milioane de clienți din toată regiunea Balcanilor.    

Romanian Artists Agency, prima agenție de talent management din România, redefinește reprezentarea artiștilor în industriile creative și de divertisment, conectează artiștii cu lumea creativă, brandurile și consumatorii de conținut. RAA reprezintă un „one-stop-shop” care identifică, amplifică și inovează oportunitățile pentru artiștii din portofoliu, alăturându-i pe aceștia împreună cu proiecte și organizații care inspiră pozitiv cultura media, arta și orice zonă creativă.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related