„România Atractivă”, programul național de turism cultural comunicat de agenția Zaga Brand, pe podium la Gala Destinația Anului 2025, la categoria „Cea mai bună promovare”

„România Atractivă”, programul național de turism cultural comunicat de agenția Zaga Brand, pe podium la Gala Destinația Anului 2025, la categoria „Cea mai bună promovare”
Sursa foto: România Atractivă
  • Programul național de turism cultural „România Atractivă”, comunicat la nivel național și internațional de agenția Zaga Brand, a câștigat locul 3 la Gala Destinația Anului 2025, categoria „Cea mai bună promovare”.
  • „Destinația anului” este cea mai importantă competiție dedicată turismului din România.
  • Anul trecut, Zaga Brand a obținut două premii de aur la Gala Romanian PR Award cu programul „România Atractivă”, la categoriile „Comunicare în Domeniul Public” și „Cultură - Artă”, convingând și experții din industria de comunicare.

Programul național de turism cultural „România Atractivă” a câștigat, marți, 8 aprilie 2025, locul 3 la categoria „Cea mai bună promovare” la Gala Destinația Anului 2025. Programul „România Atractivă”, comunicat atât la nivel național, cât și internațional de agenția Zaga Brand, este recunoscut astfel la mai puțin un an de la lansare pentru contribuția semnificativă adusă industriei de turism din România și în special sectorului de turism cultural.

În cadrul acestei categorii, premiul a fost acordat exclusiv pe baza voturilor celor peste 150 de membri ai juriului, profesioniști din domeniul turismului, marketingului și promovării.

În fiecare an, România își pune în valoare cele mai atractive destinații turistice prin intermediul competiției „Destinația Anului”, care promovează și recunoaște nu doar cele mai îndrăgite obiective din țara noastră, ci și pe cele care s-au remarcat printr-o dezvoltare exemplară și continuă, dar și printr-un mare potențial turistic.

În 2025, la categoria „Cea mai bună promovare”, „România Atractivă” s-a aflat pe podium, la mai puțin de un an de la lansare, alături de destinații și proiecte turistice care au realizat acțiuni de promovare remarcabile: Via Transilvanica (locul 1), a cărei comunicare a început în 2018, și Craiova (locul 2).

„Destinația anului” este cea mai importantă competiție pentru destinații turistice din România, iar câștigătorii sunt desemnați de voturile a peste 150 de membri ai juriului, ale publicului, precum și de o cercetare sociologică reprezentativă la nivel național, cu mii de respondenți.

„Această distincție ne onorează și este rezultatul unui efort de echipă, în care Zaga Brand a lucrat într-un mod excelent alături de consorțiul Terra Building & Eventya și de reprezentanții MIPE. Este un premiu ce recunoaște performanțele campaniei de promovare a „României Atractive” prin cei mai cunoscuți experți din turismul românesc, după ce, în toamna anului trecut, Zaga Brand a reușit să obțină pentru aceeași campanie două premii de aur la Gala Romanian PR Award la categoriile „Comunicare în Domeniul Public” și „Cultură - Artă”, convingând experții din industria de comunicare. Comunicarea în domeniul public, nu doar pe segmentul turism, demonstrează că s-a maturizat și că a înțeles că trebuie accesate resurse profesionale de calitate și agenții specializate, astfel încât să se alinieze standardelor actuale din industria de comunicare și publicitate”, declară Silvia Teodorescu, managing partner Zaga Brand. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zaga Brand

Fondata in 2005, agentia de comunicare creativa Zaga Brand si-a propus si a reusit sa creeze un mediu de lucru productiv in care imposibilul este doar o provocare. Intr-o atmosfera “crazy about our work”,... vezi detalii »

Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related