Pe 7 iunie 2025, Parcul Mogoșoaia a devenit din nou locul preferat al familiilor din București și împrejurimi, găzduind o nouă ediție de succes a evenimentului Picnic în Familie – ediția de Ziua Copilului, organizat de Social Moms.
Sub cerul senin și pe pajiștea verde, peste 10.000 de familii s-au bucurat de o zi întreagă de ateliere, spectacole, concursuri și momente speciale, gândite să aducă bucurie, relaxare și conectare în familie.
Gazda evenimentului a fost și de această dată Dan Cruceru – Taticool, care a animat scena și a încurajat participanții să se implice în activități creative și educative, alături de invitați speciali și trupe de copii talentați.
Programul artistic a inclus dansuri, demonstrații sportive, magie, spectacol de teatru și concertul plin de emoție și energie susținut de Alina Sorescu & Picii lu’ Soreasca, momentul culminant al zilei.
Bimbo România, împreună cu French Toast și DOR by Vel Pitar, a oferit o experiență completă de picnic – de la activități creative până la gustări delicioase și premii-surpriză. Micii exploratori au participat la Treasure Hunt-ul cu ursuleți BIMBO, unde au avut misiunea de a găsi indicii ascunse în parc și au fost răsplătiți cu coșuri de picnic și produse delicioase. În plus, la standul Bimbo & French Toast, părinții au fost invitați la un workshop relaxant susținut de Taticool, iar cei mici s-au bucurat de activități creative și joacă în aer liber.
Lidl România i-a invitat pe cei mici în Piața Imaginației, un univers viu și colorat, unde joaca și creativitatea au fost în centrul atenției. Copiii au sărit în piscina cu bile, au pictat fructe și legume la atelierul Grădina Visurilor, și-au decorat propriul Șorț de Grădinar, au plantat semințe și au dat nume propriilor plante în cadrul atelierului Planta și povestea ei. Unul dintre cele mai îndrăgite momente a fost activarea Transformă-te în fructe, unde cei mici au fost pictați pe față în culori vesele, devenind căpșuni, banane sau afine cu personalitate. Totul într-un decor care a îmbinat perfect distracția cu natura.
Sensodyne a fost prezent cu o dublă activare dedicată sănătății orale a copiilor. La workshopul susținut de dr. Carmen Trufaș, părinții au aflat cum să aibă grijă corect de dințișorii celor mici, cum să prevină sensibilitatea dentară și ce tipuri de produse sunt potrivite pentru vârstele fragede. În plus, pe scena principală, copiii s-au întrecut în îndrăgitele concursuri „Misiunea dinților curați”, care au combinat educația cu distracția și au încurajat obiceiuri sănătoase prin joc.
Tedi nu a lipsit nici de la această ediție a celui mai mare picnic urban în familie. Prin brandul Tedi sunt desfășurate în prezent două programe educative foarte apreciate de copii, cadre didactice și părinți: Școala Siguranței Tedi și Tedi și prietenii naturii.
Școala Siguranței Tedi este programul dedicat elevilor de clasa I prin intermediul căruia Tedi contribuie în mod real, alături de parteneri, la creșterea siguranței personale a copiilor. În curând, Școala Siguranței Tedi va încheia cea de-a 10 ediție, o ediție aniversară, la finalul căreia vom avea cumulat, în cei 10 ani, peste 412.000 de elevi de clasa I, care sunt astăzi mai informați și mai pregătiți pentru a face față unor situații diverse în care siguranța lor ar putea fi pusă în pericol.
Și programul educativ Tedi și prietenii naturii înregistrează un mare succes în rândul preșcolarilor din grădinițele de stat și private. Cei mici au grijă de natură, învățând încă de la grădiniță regulile de bază privind protecţia mediului, reciclarea, respectul faţă de plante şi animale, precum și informații utile privind o alimentaţie corespunzătoare sau importanța petrecerii active a timpului.
În anul școlar 2025-2026 se vor desfășura următoarele ediții la care educatorii și învățătorii sunt invitați să înscrie copiii.
În paralel, zeci de alți parteneri au completat experiența celui mai mare Picnic Urban în Familie cu ateliere creative, jocuri, tombole, demonstrații și zone de relaxare, transformând Parcul Mogoșoaia într-un tărâm al copilăriei.
„Picnic în Familie a devenit mai mult decât un eveniment – este o tradiție care aduce împreună comunitatea de părinți și copii din zona capitalei, într-un cadru relaxat și plin de bucurie. Partenerii noștri au fost parte din poveste, contribuind cu activări care au completat perfect spiritul evenimentului,” a declarat Mădălina Putineanu, Managing Director Social Moms.
Pe lângă activările partenerilor, copiii au avut acces la o varietate de ateliere creative și educative, de la face painting, slime, pictură pe ipsos, spray painting și ceramică, până la ateliere de chimie distractivă, tatuaje temporare, traforaj, tir cu arcul, perete de escaladă și multe altele. Fiecare colț al parcului a fost transformat într-un spațiu de învățare prin joacă, unde imaginația celor mici a fost liberă să zboare.
Participarea la eveniment a fost gratuită, iar sistemul de plată cashless a asigurat o experiență modernă și eficientă pentru toți vizitatorii.
Ne revedem la ediția de toamnă Back to School, cu și mai multe surprize!
Picnic în Familie este un eveniment organizat de comunitatea de parenting Social Moms, cu scopul de a aduce familiile împreună pentru momente de bucurie și relaxare în aer liber. Cu focus pe educație, divertisment și conectare familială, evenimentul își propune să ofere o experiență unică pentru toate vârstele.
Picnic în Familie – ediția de Ziua Copilului a fost susținut cu drag și gust de Bimbo România.
Parteneri principali: Lidl, Lupilu, Sensodyne, French Toast și Dor by Vel Pitar.
Parteneri: Fulga, NN, Synevo, Tedi, Școala Siguranței Tedi, Poli, Bebe Tei, Gerovital Kids, Secom, Cutaden Bebe, Faguria, SimbiFlora Kids, Autan, Urgo, Olympus, Papi, Sugus, Măgura, Topfer, PediaSure, Exim Banca Românească, Sudocrem, Hartmann, Dormeo, Măslinescu, Frutivo, Leroy Merlin, Dr. Phyto, Bactology, Bucovina Bebe, Taticool, Opera Comică pentru Copii, Rugby România, QFeel, WorldClass, Hama, Fundația Assa, Fundația Dana Voiculescu pentru Solidaritate.











































