Tempo PR a castigat Aur la IPRA Golden World Award 2007

Agentia Tempo PR a fost premiata cu Aur la IPRA Golden World Award, cea mai importanta competitie mondiala din industria de PR, se anunta intr-un comunicat al agentiei. Campania de lansare a Laptelui Proaspat Danone „Cu drag, pentru tine!” a convins juriul prezidat de Michel Regester, acesta apreciind ca „lucrarile inscrise in acest an la Golden World Awards sunt o dovada a excelentei in practicarea acestei meserii peste tot in lume”.

"Desemnarea drept cea mai buna campanie de lansare de produs primita din partea IPRA confirma, practic, ceea ce si alte jurii de prestigiu au notificat. "Cu drag , pentru tine!" a fost o campanie din care nu au lipsit emotia si gestionarea rationala a mesajelor. Cred ca plus valoarea acestei lucrari a venit tocmai din mix-ul echilibrat intre atingerea emotionala a publicului livrarea de informatii de substanta. In ultimii ani, Tempo a urcat pe podium la toate marile competitii de PR, atat din tara cat si din afara, iar recunoasterea internationala a acestor rezultate nu poate decat sa ne onoreze", a declarat pentru IQads Simona Dan, PR Group Account Manager Tempo.

Tempo va primi trofeul oficial si Certificatul de Excelenta in cadrul Galei Golden World Awards, pe care IPRA o va organiaza la Londra, pe 6 noiembie 2007.
Valoarea campaniei „Cu drag, pentru tine” a fost recunoscuta si in cadrul altor competitii de profil, adjudecandu-si o nominalizare la categoria „Consumer marketing”, la Gala SABRE Awards de la Barcelona si un Argint in cadrul Galei PR Awards 2006 de la Bucuresti. Aurul de la IPRA este cea mai inalta distinctie de PR pe care o poate obtine o campanie.

Tempo PR a fost dublu nominalizata la editia din acest an a IPRA Golden World Award, cealalta campanie care a fost inscrisa in concurs fiind „Biosecurizat” pentru Agricola Bacau.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related