Scoala de Bani - aur la SABRE Awards pentru cea mai buna campanie de educatie financiara din Europa

Scoala de Bani®, primul program online de educatie financiara integrata al Bancii Comerciale Romane (BCR) a castigat trofeul de aur la cea mai importanta competitie europeana de PR -European Sabre Awards, in categoria Financial Services. Aceasta este cea de-a treia distinctie acordata proiectului, dupa ce anul acesta a fost desemnata campania online a anului in cadrul Business Review Awards si a primit titlul "Mr RON" acordat de Saptamana Financiara.

"Trofeul castigat de Scoala de Bani® la cea mai importanta competitie europeana de relatii publice reprezinta o recunoastere internationala a unei initiative de anvergura sustinuta de BCR in 2009 si 2010. Este un proiect de suflet pentru echipa BCR, iar recunoasterea vine in egala masura pentru noi, dar si pentru agentia care l-a initiat - Rogalski Grigoriu Public Relations, precum si pentru partenerii nostri care au contribuit covarsitor la succesul sau: agentiile Media Cafe-strategie si creatie online, Media Edge:cia-strategie media, Tempo Advertising-creatie ATL, BT Events-BTL, publicatiile Financiarul si Saptamana Financiara, dar si pentru partenerii nostri din social media- Simona Tache, Vali Petcu, Cristian Manafu, Alex Mihaileanu si Cristian Orgonas. Ne bucuram ca BCR a creat un <Domn Diriginte> memorabil si folositor miilor de oameni care aveau nevoie de Scoala de Bani®, asa cum au dovedit si rezultatele campaniei" a declarat Daniel Pana, Director Executiv, Directia Marketing BCR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related