Campania MAGGI "Urmeaza-ti inima si castiga!" a ajuns la sfarsit

• 134.950 de euro oferiti ca premiu in total
• 485 de romani si-au urmat inima si au castigat premii de pana la 1.000 de euro
• 45 de reportaje transmise cu castigatorii pe Acasa TV, din 2 martie pana pe 4 mai, de la 21:00 - 21:30, in fiecare zi de luni pana vineri

Acestea sunt doar cateva repere ale campaniei MAGGI "Urmeaza-ti inima si castiga!".
Din 1 februarie si pana pe 30 aprilie 2005, MAGGI si-a invitat consumatorii sa lipeasca inima MAGGI pe fereastra si sa astepte vizita uneia dintre cele trei caravane pentru a castiga zilnic pana la 1000 Euro.

Incetul cu incetul orasele din intreaga tara s-au lasat cucerite de campania MAGGI si geamurile au fost impanzite de inimi MAGGI.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related