Adevaratul domn Pila, cu respect despre publicitate

Interviu cu Costin Popescu aka Pila, Director de creatie CAP

Au scos fraze memorabile pentru ca le-au iesit - Unirea, Fulga, Zaraza sunt doar cateva exemple implantate in imaginarul colectiv. Vara asta, CAP propune cateva proiecte noi, cu "culosenie", despre care veti afla detalii in interviul de mai jos.

IQads: De unde vine "culosenia" inghetatei Betty?
Costin Popescu: Pentru ca este o inghetata cool. Vrei sa gusti sa vezi cum e? Deci vine din produs si e dusa mai departe in comunicare. "Culosenia" era un termen folosit in comunicatul pe care vi l-am dat voua si altor ziaristi. Prin el am incercat sa definim limbajul si stilistica spotului care sunt diferite de ce s-a facut pana acum in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related