[Limba de lemn a reclamelor] Raluca Feher: Mama agentie si tata client formeaza un cuplu care vorbeste stalcit limba romana, care ar vrea ca totul sa se faca in engleza

[Limba de lemn a reclamelor] Raluca Feher: Mama agentie si tata client formeaza un cuplu care vorbeste stalcit limba romana, care ar vrea ca totul sa se faca in engleza

Raluca Feher, Creative Director CAP si autoarea cartii "America dezgolita de la brau in jos", este suparata. Pe saracia lingvistica din reclamele autohtone, pe mesajele primitive, pe interdictii absurde, cum ar fi cuvintele care contin "cur", pe indemnurile isterice si infometarea limbii. Ea spune: poporul nu e idiot. Limba e vie, nu trebuie torturata in publicitate.

Mesajele publicitare au ajuns atat de primitive: click aici, nu rata oferta, 2 fire la 3 lei, bucura-te de reduceri, incat nu pot sa spun ca ma deranjeaza acum altceva decat saracia lor de alimentara comunista, cu rafturi cu creveti vietnamezi si castraveti bulgaresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

adi toiu
acum 9 ani
Cita modestie, d'soara Feher...


Branded


Related