Touch Agency transformă brandurile Henkel România în experiențe de festival la Beach, Please! și Electric Castle

Touch Agency transformă brandurile Henkel România în experiențe de festival la Beach, Please! și Electric Castle

Henkel România și-a consolidat prezența în universul cultural al tinerilor printr-o serie de activări inovatoare la două dintre cele mai importante festivaluri ale verii – Beach, Please! și Electric Castle. Campaniile de brand desfășurate în aceste contexte au fost dezvoltate și implementate alături de Touch Agency, partenerul strategic responsabil pentru transformarea valorilor brandurilor Henkel în experiențe relevante și memorabile pentru publicul festivalier.

 

De la culoare la exprimare liberă, la Beach, Please! cu got2b și LIVE

La Beach, Please!, Henkel România a mizat pe un mix inteligent de entertainment, stil și interactivitate pentru brandurile got2b și LIVE. Timp de câteva zile, peste 5.000 de participanți au trecut pragul standului got2b & LIVE, atrași de o serie de activări concepute pentru a celebra libertatea de exprimare, creativitatea și curajul de a fi diferit.

Tatuajele temporare cu mesaje got2b, zona de gaming, testarea virtuală a nuanțelor LIVE și celebrul joc „On Point” – în care participanții erau provocați să doboare produse și să câștige premii – au transformat zona got2b & Live intr-un reper al distracției. Stylingul oferit de profesioniști a completat atmosfera vibrantă, autentică.

„got2b și LIVE sunt două branduri care vorbesc direct generației tinere – o generație curajoasă, liberă, fără frică de culoare sau de opinii. La Beach, Please! am văzut exact acest spirit – mii de tineri care au rezonat cu mesajele brandurilor și care au ales să experimenteze, să creeze, să se exprime”, a explicat Maria Arnăutu, Senior Account Executive Touch Agency.

 

House of Schwarzkopf – un traseu al brandurilor și al conexiunii reale, la Electric Castle

La Electric Castle, Henkel România a ridicat ștacheta printr-un concept complex, multidimensional: House of Schwarzkopf. Această experiență imersivă a oferit publicului ocazia de a descoperi brandurile Creme Supreme, Gliss și Taft printr-un traseu personalizat, format din șase activări construite pe insighturi reale legate de colorare, îngrijire și stilizare a părului.

De la analiza sănătății părului însoțită de recomandări personalizate de folosire a produselor Gliss, testarea virtuală a nuanțelor Creme Supreme , până la crearea de siluete personalizate Schwarzkopf, spații dedicate pentru povești despre păr și sesiuni de stilizare pentru un look de festival, fiecare pas a fost gândit pentru a aduce brandurile cât mai aproape de viața reală a consumatorului.

Cei peste 7.000 de participanți care au interacționat cu standul au putut câștiga premii instant prin Roata Norocului digitală sau s-au înscris în tombola pentru o invitație dublă la EC 2026.

„House of Schwarzkopf nu a fost doar un spațiu de brand, ci o experiență coerentă, în care fiecare activare a avut un scop clar – să creeze o legătură emoțională între brand și consumator. A fost o construcție complexă, dar extrem de rewarding, pentru că a fost bine ancorată în nevoile reale ale participanților”, a declarat Constantin Vasile, Head of Marketing Henkel Consumer Brands. 

 

Trends by got2b și LIVE, din nou în centrul atenției

Activările got2b și LIVE au fost prezente și la Electric Castle, atrăgând peste 5.000 de vizitatori. Jocul „On Point”, reluat sub o formă nouă cu blastere, s-a dovedit a fi un succes răsunător, oferind momente de distracție autentică. Stylingul personalizat și testările virtuale LIVE au completat experiența brandurilor în cadrul festivalului, consolidând relevanța acestora în rândul publicului tânăr.

În campingul Electric Castle, got2b a adus stilul în prim-plan printr-o activare de self-styling care a captat rapid atenția festivalierilor. Brandul a creat un spațiu vibrant, unde participanții și-au putut exprima liber personalitatea prin lookuri îndrăznețe și nonconformiste. Cu produse dedicate creativității și autenticității, activarea got2b a devenit un adevărat hotspot al campingului, celebrând libertatea de exprimare în stil pur festivalier. 

 

O vară a exprimării de sine și a creativității

Prin activările de la Beach, Please! și Electric Castle, Henkel România alături de Touch Agency au demonstrat că brandurile pot avea un rol real în viața tinerilor atunci când aleg să comunice autentic, prin experiențe relevante, care pun în centru exprimarea de sine și bucuria de a fi exact așa cum ești.

 

Credits:

Echipa implicată în proiect din partea Touch Agency:
Maria Arnăutu – Senior Account Executive
Mădălina Nădejde – Senior Account Executive
Rebeca Ioniță – Account Executive
Andrei Golomoz – Graphic Designer
Cristina Căpeneață – Area Manager   
Lidia Gafencu – Area Manager                                           
Beniamin Obluc – Field & Logistic Manager   

Echipa implicată în proiect din partea Henkel România:
Constantin Vasile – Head of Marketing Consumer Brands
Ana-Maria Popa – Brand Manager
Mihaela Arion – Brand Manager
Valentina Arseni – Brand Manager
Eduard Popa – Marketing Trainee

Touch Agency este o agenție de publicitate full-service cu peste 10 ani de experiență pe piața locală din România. Recunoscută pentru expertiza sa în zona BTL și pentru abordarea creativă a campaniilor neconvenționale, agenția dezvoltă soluții integrate de comunicare care conectează brandurile cu publicul lor într-un mod relevant și memorabil. De la activări de brand și shopper marketing, până la campanii educaționale cu impact social, Touch Agency livrează concepte strategice și execuții care inspiră. Misiunea agenției este simplă, dar ambițioasă: să creeze contexte de interacțiune reală între oameni și branduri, acolo unde contează cel mai mult — în viața de zi cu zi.

Cu brandurile, inovațiile și tehnologiile sale, Henkel deține poziții de lider la nivel global atât în domeniul industrial, cât și în cel al bunurilor de consum. Divizia Adhesive Technologies este lider mondial pe piața adezivilor, etanșanților și a acoperirilor funcționale. Prin divizia Consumer Brands, compania ocupă poziții fruntașe în numeroase piețe și categorii, în special în segmentele de îngrijire a locuinței și rufelor, precum și îngrijire a părului. Cele mai puternice trei branduri ale companiei sunt Loctite, Persil și Schwarzkopf.

În anul fiscal 2024, Henkel a raportat vânzări de peste 21,6 miliarde de euro și un profit operațional ajustat de aproximativ 3,1 miliarde de euro. Acțiunile preferențiale Henkel sunt listate în indicele bursier german DAX.

Sustenabilitatea are o tradiție îndelungată în cadrul Henkel, compania având o strategie clară și obiective concrete în acest domeniu. Fondată în 1876, Henkel are în prezent aproximativ 47.000 de angajați în întreaga lume – uniți printr-o cultură organizațională solidă, valori comune și un scop comun: „Pionieri din convingere pentru binele generațiilor viitoare.”

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Touch Communications

In zilele noastre este obligatoriu sa fim permanent conectati, fie ca vorbim despre tehnologie, despre oameni sau evenimente. Noi suntem Touch Communications, o agentie de publicitate full service specializata in... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related