Sâmbătă, 13 septembrie 2025, imediat după prima săptămână de școală, părinți și copii s-au reunit în Grădina Hotelului Crowne Plaza la o nouă ediție a celui mai mare picnic urban dedicat familiilor. Evenimentul, organizat de Social Moms, a adunat mii de participanți într-o zi plină de energie, relaxare și activități pentru toate vârstele.
Atmosfera a fost animată de MC-ul Dan Cruceru – Taticool, care a adus zâmbete și voie bună pe tot parcursul zilei. Pe scenă, publicul s-a bucurat de un program variat, cu momente speciale: spectacolul „Agentul Ecotron” pus în scenă de Asociația Ecotron și Școala de Teatru Qfeel, demonstrații de dans și percuție, magie cu Opera Comică pentru Copii și Teo Magicool, dar și două spectacole mult așteptate – Trupa Marili și concertul susținut de Alina Sorescu & Picii lu’ Soreasca.
În paralel, cei mici au putut explora o multitudine de ateliere creative și educative, de la slime și pictură pe figurine de ipsos, la artă cu nisip, face painting, codițe colorate, arheologie, tir cu arcul, iar părinții au descoperit workshop-uri și activări gândite pentru întreaga familie. De-a lungul zilei, concursurile desfășurate la scenă au adus un plus de energie și entuziasm, participanții de toate vârstele bucurându-se de premii atractive oferite de partenerii evenimentului: concurs de schimbat scutece cu Lidl România și Lupilu, „sărituri cu sacul” cu Urgo, „scaunele muzicale” cu Tonimer Lab, „cursa bebelușilor” cu Johnson’s Baby, „ștafeta bebelușilor” cu Acvatic Bebe Club, „pasează balonul” cu Salina ABC, „trasul cu sfoara” cu Olympus.
Partenerul principal al evenimentului, Lidl România, a oferit o zonă plină de culoare și creativitate, unde copiii au personalizat șorțuri, au plantat semințe în ghivece decorate chiar de ei, au intrat în cabina „Prinde recolta Lidl România”, s-au jucat printre mii de baloane de săpun și s-au bucurat de nelipsita piscină cu bile colorate. Simpatica mascotă Pufarici a fost atracția preferată pentru fotografii și îmbrățișări.
Educația pentru sănătate a fost adusă în prim-plan de MSD, care a organizat un workshop dedicat vaccinării împotriva HPV, cu informații utile pentru întreaga familie oferite de dr. Daciana Toma, medic primar medicină de familie.
„România are în prezent cea mai ridicată rată de cancer de col uterin din Uniunea Europeană și ne dorim ca aceasta să scadă. Ne dorim o generație de tineri protejați împotriva cancerelor HPV, iar acum vârsta de vaccinare gratuită a crescut la 26 de ani – suntem singura țară cu programe de sănătate atât de bine puse la punct împotriva infecției cu HPV. Ne dorim ca părinții să fie informați și să ia decizii bazate pe evidența științifică”, a transmis medicul Daciana Toma.
În același timp, la standuri, partenerii evenimentului au pregătit activități speciale: Cris-Tim Lactate și Fortzoso cu photo booth, degustări de produse, văcuța de muls și puzzle-uri tematice, NN cu informații utile și jocuri cu premii, Exim Banca Românească cu educație financiară, atelier de pictură cu Sudocrem și Dansul Prieteniei cu Trupa Marili și Tonimer Lab, jocuri în familie cu Olympus, distracție cu nisip kinetic la cornerul Johnson’s Baby, activările jucăușe marca Papi, Sugus și Măgura, demonstrațiile de șah oferite de CSU Șah București și atelierul de inginerie cu Young Engineers București sau antrenamentele distractive de la Federația de Rugby, spectacolele de baloane uriașe ale Bubble Man Show și atelierele educative și interactive susținute de Asociația Mamaz. Părinții preocupați de siguranța auto a familiilor lor au putut descoperi scaune auto inovative la standul Taticool, dar și noile modele Torres și Actyon de la SsangYong.
„Ne bucurăm că Picnic în Familie, ediția Back to School a reunit din nou comunitatea noastră, la finalul primei săptămâni de școală, într-un eveniment care a îmbinat joaca, educația și relaxarea pentru toată familia. Faptul că părinții și copiii au participat în număr atât de mare la ateliere, spectacole și activități ne confirmă că acest tip de eveniment urban este o nevoie reală pentru familiile din București. Mulțumim partenerilor noștri pentru implicare și sprijin. Ne revedem în curând la ediția specială de Halloween!”, a transmis Mădălina Putineanu, Managing Director Social Moms.
Picnic în Familie este un proiect Social Moms care are loc anual, cu mai multe ediții tematice, dedicate familiilor cu copii de toate vârstele, fiind o experiență unică de socializare, joacă și învățare prin activități interactive și creative.
Picnic în Familie – ediția Back to School a fost organizat cu sprijinul Lidl România și al sponsorilor: NN, MSD, Cris-Tim Lactate, Fortzoso, Exim Banca Românească, Sudocrem, Tonimer Lab, Papi, Sugus, Măgura, Urgo, Olympus, Frutivo, Johnson’s Baby, Poli, Bactology, SsangYong, Hartmann, Dr. Phyto, Topfer, PediaSure, Acvatic Bebe Club.
Parteneri: Trupa Marili, Taticool, Fundația Dana Voiculescu pentru Solidaritate, Fundația Assa, SNRB, Școala de Teatru Qfeel, Asociația Ecotron, CSU Șah București, Young Engineers, Federația de Rugby, Asociația Mamaz, The Inner.






































