Ogilvy lanseaza catalogul IKEA 2008

Noul catalog IKEA 2008 a fost lansat printr-o campanie realizata de agentia Ogilvy, pornind de la asemanarea dintre forma catalogului si pachetul plat, un produs foarte intalnit in magazinele IKEA, se anunta intr-un comunicat de presa. Comunicarea campaniei a inceput pe 1 august si se desfasoara pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet. Pentru outdoor, Ogilvy & Mather a abordat o comunicare in doi pasi: teasing si revealing.

Ruxandra Lupu, (account manager Ogilvy & Mather) explica ideea creativa a campaniei: "Unul dintre elementele principale care iti vin in minte atunci cand spui IKEA este pachetul plat. Definirea lui in cateva cuvinte ar fi: eficienta, costuri minime si functionalitate. Pe de alta parte, catalogul este modalitatea prin care sunt transportate direct in casa ta produsele IKEA, nu doar cateva, ci o gama foarte larga".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related