Cupa Agentiilor la Fotbal si-a gasit castigatorii primei editii

Cupa Agentiilor la Fotbal, un eveniment IQads, oferit de Bergenbier si sustinut de Gillette, s-a incheiat sambata, 15 septembrie, cu "derby-ul" McCann - The Group, meci in care McCann s-a impus cu 2-0. Astfel, McCann Erickson a devenit castigatoarea primei editii a Cupei Agentiilor la Fotbal, castigand trofeul "Agentia Anului la Fotbal", tricoul echipei nationale cu semnaturile tuturor jucatorilor, oferit de Bergenbier, bilete la meciul Romania-Olanda, precum si alte premii din partea sponsorilor.

Echipa The Group, aflata pe locul al II-lea, a fost acompaniata in calificari de o galerie numeroasa si a invins echipe "grele", precum Papaya sau Tempo, insa in finala nu a facut fata invingatorilor.

Premiul "Cel mai bun jucator al finalei" a fost acordat jucatorului cu numarul 10 din echipa McCann, Bogdan Sonea, autorul ambelor goluri inscrise in meciul final.

Finala mica a fost disputata de agentiile MVcom si Tempo, partida incheindu-se cu scorul de 5-2 in favoarea MVcom. Trofeul "Cel mai Effie jucator" i-a revenit lui Catalin Stan (cunoscut printre participantii la Cupa si ca Tepoy) de la MVCom, care a inscris nu mai putin de 20 de goluri pe parcursul intregii competitii.

"Cea mai buna galerie" a fost desemnata cea a echipei Millenium Communications, care a mobilizat forte impresionante din agentie pentru a-si sustine colegii. Galeria Millenium a purtat tricouri standard cu logo-ul agentiei, fetele au adus pampoane, iar gasca astfel constituita si-a facut simtita prezenta prin incurajari galagioase, nu numai pentru propria echipa, ci si pentru colaboratorii sai.

Prestatii exceptionale au avut si galeriile echipelor Catavencu si The Group, care au venit in numar mare si cu plamanii bine pusi la punct la terenurile din Crangasi.

Un premiu special a fost acordat lui Breakfast, care a fost desemnata "Cea mai suparata si nedreptatita agentie", deoarece in urma reprogramarii meciurilor nu a reusit sa se prezinte pe terenul de joc in efectiv complet, pierzand astfel sanse importante pentru calificare si pierzand doua meciuri cu 3-0 prin neprezentare.

Fazele de gol imortalizate si filmulete cu marea finala au fost stranse cu grija din mai multe surse, pentru a le fi de folos partcipantilor la urmatoarea editie a Cupei. "Manualul de fotbal" poate fi consultat pe blogul dedicat evenimentului.

Pe parcursul celor doua zile la Cupa Agentiilor s-au disputat 52 de meciuri intre 29 de echipe ale agentiilor de comunicare sau ale depatamentelor de marketing, iar participantii au putut sa se relaxeze dupa meciuri la un pahar cu bere oferit de sponsorul Bergenbier. Partenerii care au sustinut evenimentul au fost Radio Guerilla, Academia Catavencu, Money Express, Business Standard, HotNews si Kick Off.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related