Da si tu mai departe

- Lectia de viral -
Filme pe YouTube cu oameni incredibili care si-au luat Audi A6 din Spania, texte stereotipice despre tipuri umane, despre copilaria noastra comunista sau despre cum te va urmari ghinionul toata viata daca nu dai mai departe, pps-uri cu povesti cu Dumnezeu care te-a purtat pe brate si de-aia erau doar doua urme pe nisip, e-mailuri care starnesc compasiune pentru bebelusul bolnav de cate ceva, care va primi cate 5 centi de la Yahoo pentru fiecare e-mail trimis, toate iau cu asalt zilnic inbox-urile noastre.

Care e forta irezistibila care ne impinge zi de zi sa trimitem mai departe aceste materiale? De ce nu ne putem opune? Simtim o fascinatie diavoleasca fata de actul trimiterii? Cine sunt cei care le creeaza? Cum reusesc ei sa ne provoace niste sentimente atat de puternice incat sa nu ne putem abtine sa nu bucuram si ochiul tuturor nefericitilor din lista noastra de mess sau de e-mail? Autorii au ceva de castigat din asta? Le creeaza intentionat ca sa ajunga la cat mai multa lume sau ei sunt preocupati exclusiv de actul artistic si noi suntem cei vinovati pentru extinderea lor in masa, asemenea unei boli infectioase? Trebuie sa mentionez insa ca in situatiile de urgenta, cum ar fi intreruperea unui lung sir de mandate prezidentiale sau suspendarea presedintelui, mass-mailing-ul si mass-messaging-ul capata un scop nobil si sunt nu numai admise, ci chiar indicate. Deci, in anumite cazuri, ne dam seama ca prin trimiterea mesajului la toti prietenii nostri cineva are ceva de castigat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Branded


Related