Noua campanie internationala Calendario Peroni are trei top-modele din Romania

Peroni Nastro Azzurro, marca super-premium din portofoliul international al SABMiller, lanseaza in Romania noua campanie de comunicare globala, Calendario Peroni. Noua campanie integrata Peroni reprezinta o productie de peste 50 milioane dolari, o realizare de exceptie ce continua spiritul inovator al campaniilor Peroni si abordarea atipica pentru comunicarea unei marci de bere. Incepand cu luna decembrie 2007, Calendario Peroni va rula la nivel national pe toate canalele media.

Campania a fost lansata in premiera mondiala in Africa de Sud pe 15 noiembrie, iar Romania este prima tara care prezinta Calendario Peroni dupa lansarea internationala. Campania va rula in decursul anului urmator in toate cele 12 tari in care este prezenta marca. Investitia semnificativa in noua campanie vine in continuarea unui an de importanta crestere globala pentru Peroni Nastro Azzurro. La nivel international, se vand peste 5 sticle de Peroni per secunda.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related