Odyssey a castigat pitch-ul organizat de URSUS Breweries, pentru conturile Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell

Stil, inspiratie, fantezie. O noua perspectiva. Lumea Peroni. O lume care, incepand cu luna aprilie a acestui an, va fi comunicata cu pasiune si creativitate de Odyssey.

Agentia a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium - Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, aflate in portofoliul URSUS Breweries, in urma unui pitch organizat de companie in perioada 25 ianuarie - 18 martie 2008.

S-au dat datele problemei: comunicarea celor doua conturi pe termen lung, pornind de la obiectivele si platformele stabilite in Brand Plan si dezvoltarea strategiei anuale de comunicare. Exercitiul a incercat sa identifice o directie si o intelegere strategica comune. Compania a cautat, astfel, un partener care sa inteleaga valentele specifice ale cele doua branduri si care sa le exprime in cea mai creativa tonalitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related