Notorious si Bosch au renuntat de comun acord la colaborarea pe 2008

Agentia Notorious, castigatoarea licitatiei organizate de Bosch in toamna anului trecut, a decis sa nu ofere servicii de strategie si creatie pentru 2008 pentru acest client, se arata intr-un comunicat de presa al agentiei. Potrivit managerului agentiei, Bogdan Alexandrescu, Notorious a decis ca "o perioada de pauza ar putea conduce la rezolvarea unor probleme de comunicare pentru ambele parti".

Referindu-se la un comunicat de presa remis astazi de Grey, in care se anunta castigarea licitatiei de catre Grey, Alexandrescu spune ca "licitatia, care s-a finalizat in septembrie 2007, a fost castigata conform tuturor criteriilor de selectie de catre Notorious, la o distanta apreciabila fata de celelalte agentii participante, printre care si Grey".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Geometry

Suntem o agentie full service, parte a grupului WPP, care functioneaza pe piata romaneasca din 1992. Prietenii mai vechi ne stiu dupa numele anterioare (Grey, respectiv G2). Din iunie 2013 a luat nastere un nou grup... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related