Grey a castigat contul Bosch

Grey a castigat la finele anului 2007 contul de strategie si creatie pentru Bosch, cont ce a fost gestionat pana la acel moment de catre agentia Notorious Advertising.

In urma unei competitii foarte stranse, Grey a fost aleasa agentia ce se va ocupa de comunicarea integrata a companiei: Creatie, ATL si BTL partea de media ramanand in continuare agentiei OMD.
"Provocarea lansata de Bosch la sfarsitul lui 2007 prin 3 brief-uri structurate si cu obiective clare, dar si experienta pe categorie a agentiilor concurente ne-a mobilizat sa ne dorim mult acest client. A fost un pitch castigat in mod clar datorita frumusetii unor idei creative, eficiente, pornite dintr-o gandire strategica corecta. Am simtit din prima clipa ca suntem pe aceeasi lungime de unda cu clientul. Si sunt sigur ca 'suflul' unei noi agentii de creatie va fi simtit nu numai pentru brandurile Bosch, dar si pe categorie." a declarat Razvan Medrea, Account Director

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Luke Skywalker
acum 13 ani
punand cap la cap cu comunicatul agentiei Notorius, ne da cu virgula, ca la Radio Erevan:

-Este adevarat ca Ivan Ivanovici a castigat un Mercedes?

-Da, este adevarat, dar nu e vorba de un Mercedes ci de o bicicleta, si nu a primit-o cadou, i s-a furat din casa scarii!

Emanuel Babucea
acum 13 ani
Caterinca maxima. Acum va urma un comunicat de la Bosch in care se va mentiona ca au decis ca niciuna dintre agentii nu merita contul pt ca se cearta intre ele si drept urmare au desemnat castigatorul prin tragere la sorti. Rezumat: Grey cred ca a castigat pe bune si ma bazez pe faptul ca echipa de pitch este super tare (creatie si ATL cel putin); Notorious ar putea stii ceva ce noi nu stim, dar comunicatul Grey este f fair, nu ataca pe nimeni, de aceea tind sa cred ca la Notorious e vba de frustrare si o justificare fara rost. Care-i finalitatea? Grey are un cont nou, mare si frumos. Restul sunt povesti de adormit copiii. Ca si diferenta, ma gandesc ca si Grey putea sa spuna ca de fapt Heineken (cred ca cea mai mare pierdere de client al vreunei agentii pe 2007) nu s-a pierdut local, ca a fost castigat de Mccann pe EMEA, bla-bla si d-astea dar finalitatea e cea care conteaza si n-am vazut smiorcaiala de la ei, ba chiar au tras si au inlocuit cu un alt cont mare.......


Branded


Related