Notorious lanseaza o ampla campanie de sarbatorire a 100 de ani de viziune Bosch in Romania

Acum 100 de ani, in 1906, in Bucuresti se vindeau primele produse marca Bosch. Astazi, in 2006, Bosch sarbatoreste primii 100 de ani in Romania. In tot acest timp, la fel ca peste tot in lume, Bosch a oferit clientilor sai produse de inalta calitate punand tot timpul accentul pe tehnologie si inovatie. Campania "Bosch. Cu 100 de ani inainte" derulata in presa, on-line si prin materiale promotionale promoveaza valorile Bosch, inovatie si traditie, jucandu-se pe sensul dublu al cuvantului "inainte": Bosch a venit acum o suta de ani (increderea in calitatea confirmata de traditie) dar este cu o suta de ani inaintea tuturor (viziune si inovatie).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related