Digital marketing: sa trecem la treburi serioase

Daca anul trecut, la prima editie de Digital Marketing Forum, asistenta descoperea universul web 2.0, cu platformele de socializare, viralele ieftine si eficiente, jocurile care ofera experienta de brand, anul acesta, discutiile au fost mult mai aplicate, iar temele au fost repartizate pe parcursul unor sesiuni paralele, astfel incat fiecare participant sa poata aprofunda subiectul care il interesa din domeniul marketingului digital. Workshop-uri, mese rotunde, studii de caz, dezbateri, toate au avut salile pline.

Subiectele centrale de discutie, pe parcursul intregului eveniment, au fost eficienta campaniilor de publicitate online, importanta cercetarii si curajul de a inova. Cadrul general de discutie a fost creat de rezultatele studiului "Leading Brands by Romanian Internet Users", realizat de Gemius Research Romania si Evensys.Topurile de popularitate si de incredere au aratat care sunt brandurile care au reusit sa ramana in mintea internautului roman.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related