Brandient a realizat rebrandingul Dedeman

Brandient a finalizat rebrandingul Dedeman, proces care a durat 12 luni si a inclus redesenarea identitatii vizuale si de retail si repozitionarea in perspectiva expansiunii nationale a retailerului de DIY regional. Pe o piata in crestere si construind pe valori simple (cate firme amintesc harnicia in misiunea lor?), doi antreprenori curajosi, inteligenti, modesti si muncitori au ridicat o afacere egala competitorilor internationali si care tinteste deja o pozitie de lider national.

In ultimii ani, Dedeman a devenit un partener de incredere al celor care construiesc, renoveaza sau amenajeaza, atat prin gama flexibila si convenabila de produse cat si prin atitudinea pozitiva si dedicata a angajatilor. Clarificarea brandului a devenit necesara pentru a transmite pregnant caracterul functional, practic, valorile de onestitate, harnicie, perseverenta, dar si personalitatea calda, prietenoasa si loiala. Esenta acestor caracteristici este cuprinsa in ideea de brand Dedicat si Constructiv, care a fost declinata in sloganul "Dedicat planurilor tale".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Related