Dr. Oetker incepe campania pentru Mama Anului

Candideaza pentru Mama Anului! este invitatia lansata de Dr. Oetker tuturor mamelor din Romania. Dr. Oetker propune un nou tip de campanie electorala - mai cald si mai personal - in urma careia publicul sa poata alege cea mai apreciata mama din tara. Dezvoltata pe toate categoriile de produse Dr. Oetker, campania "Mama Anului! Votat!" se desfasoara in perioada 31 martie - 15 iunie 2008 la nivel national.

"Am dorit sa rasplatim mamele care au facut din obisnuinta de a pregati dulciuri celor dragi o adevarata arta. Am inceput cu o promotie care premiaza cea mai buna mama, insa campania aceasta este doar primul pas al unei comunicari stranse pe care Dr. Oetker isi doreste sa o stabileasca cu mamele din Romania", spune Stefania Sofronie, Marketing Manager Dr. Oetker Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related