Prajitura cu ravase de la Dr. Oetker aduce vestile bune

Luna aceasta, Dr. Oetker lanseaza o noua campanie promotionala integrata dedicata tuturor celor care iubesc “vestile” dulci.

Intitulata “Prajitura cu ravase”, campania se va derula in perioada 1 septembrie - 31 octombrie 2010 si are ca obiectiv asocierea bunatatilor Dr. Oetker cu momentele frumoase petrecute in familie. Prajiturelele cu ravase inseamna pentru familie clipe fericite, de rasfat, aducatoare de suprize, cu o mare incarcatura emotionala. Ideea a fost aceea de a crea o campanie unica pe piata, urmand o abordare inedita pe fiecare segment de consumator.

Strategia intregii campanii “Prajitura cu ravase” consta in crearea unui produs unic atat prin valentele sale intrinseci, cat si prin mesajul puternic emotional – masa de familie este cel mai potrivit moment pentru a impartasi vestile bune. Obiectivul consta in marirea spatiului perceptual al consumatorilor in directia categoriei de mixuri pentru prajituri Dr. Oetker, intr-un context emotional pozitiv si cald, avand ca centru familia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related