In campania Dr. Oetker "Imparte dragostea" un ursulet 3D citeste copiilor povesti

In campania Dr. Oetker "Imparte dragostea" un ursulet 3D citeste copiilor povesti

[Update] Mercury360 a conceput campania "Imparte dragostea", iar Outbox a dezvoltat site-ul dedicat impartedragostea.ro, care promoveaza Original Pudding de la Dr. Oetker, informeaza un comunicat emis de Outbox. Povestile disponibile pe website vor fi narate de catre ursuletul de plus 3D conceput de agentia de digital Outbox.

Intre 3 septembrie si 18 noiembrie 2012, produsele Original Pudding poarta o eticheta cu un cod unic care, odata inscris pe website-ul campaniei, permite utilizatorilor sa deblocheze una dintre cele sapte povesti disponibile, citite de catre ursuletul de plus. De asemenea, cei care inscriu codul unic prin SMS sau pe website pot castiga 1000 de ursuleti de plus sau o excursie pentru toata familia in Hawaii, SUA, la Teddy Bear World.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related