Cele mai bune ponturi, de la Domenia Credit si Leo Burnett

Domenia Credit - parte a GE Money in Romania - stie ca ponturile sunt oricand binevenite! Mai ales cele financiare. De aceea, si-a propus sa ajute clientii sa aleaga oferta care li se potriveste cel mai bine, prin campania de promovare a creditului de nevoi personale cu ipoteca, derulata intre 25 februarie si 25 aprilie 2008.

"Pentru a atinge obiectivele acestei campanii - obtinerea de vizibilitate pentru produs, intelegerea avantajelor si beneficiilor acestuia de catre consumatori si cresterea numarului de vizitatori pe site-ul www.domenia.ro - aveam nevoie de o idee de comunicare prin care sa iesim din "clutter". Echipa Leo Burnett, care a lucrat la aceasta campanie, a gasit o solutie foarte creativa pentru a comunica creditul de nevoi personale cu ipoteca al Domenia Credit. Creditul insusi este un pont: "Faci ce vrei cu banii, daca ai o casa". Practic, Domenia Credit te ajuta sa obtii banii rapid si fara prea multe formalitati. In plus, iti dezvaluie ponturi pentru a investi", spune Diana Varabiescu, Brand Communication Manager la GE Money.
"Conceptul creativ "Ponturile nu te asteapta!" se bazeaza pe insight-ul ca romanii sunt atrasi de oferte promotionale, cauta in mod constant ocazii speciale - intr-un cuvant, ponturi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related