Leo Burnett si Cris-Tim au invatat ce inseamna "Ocrotirea"

"Ocrotirea" este noua campanie de imagine pentru marca Cris-Tim care lanseaza pe piata de mezeluri salamurile ambalate Gust+. Campania consta in spot tv, printuri, POSM-uri si activitati in-store.

Fie ca a fost vorba despre o fetita draguta pe care mami o invata sa pronunte "salam sasesc" sau un spot plin de caldura precum "Steluta", Cris-Tim s-a adresat parintilor iubitori, fiind brandul care ii intelege pe acestia, invata de la ei si ii sustine in rolul lor. Astfel, o data cu venirea verii, Cris-Tim, lider pe piata mezelurilor, invata de la parintii grijulii ce inseamna ocrotirea, oferindu-le acestora aceleasi salamuri acum ocrotite intr-un ambalaj protector.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Saga Film

Una dintre cele mai importante companii romanesti de productie de reclame TV si film, cu o istorie de doua decenii: din 2000 pana in prezent, am produs peste 2000 de reclame si 15 filme de lung metraj sau scurt... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related