
Articole care fac referire la Brand Communication Manager


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile](https://media.iqads.ro/2019/10/timpulsacitim-1-cover-410.jpg)
[Case Study] Leo Burnett Bucharest și Asociația Curtea Veche ne spun că e #timpulsăcitim și să schimbăm relația românilor cu cărțile

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Primul concert din lume într-o bancnotă. Provocarea Samsung și Leo Burnett: Să permitem întregii țări să experimenteze Festivalul Enescu

Elevii echipei heRObotics din Timișoara programează roboți aflați la bordul Stației Spațiale Internaționale, cu sprijinul BRD

BRD susține participarea a 5 echipe de robotică din România la un schimb educațional la Paris în cadrul Sezonului România-Franța

Cititul și realitatea augmentată la un loc, o experiență în premieră pentru vizitatorii Târgului Gaudeamus, 14 - 18 noiembrie

Peste 2.000 elevi din 132 de licee și 77 de localități participă la cea de-a treia ediție a BRD FIRST Tech Challenge România

Laboratorul de Imaginar, prima instalație interactivă care transformă lectura în spectacol, va fi prezentă la Gaudeamus Litoral

S-a lansat proiectul editorial „Școala9”, spațiu de dezbatere și dialog pentru învățământul preuniversitar în România

Echipa Transilvania Robotix din Cluj-Napoca participă la competiția internațională Maryland Tech Invitational cu sprijinul BRD

Cultura și tehnologia țin capul de afiș la FITS 2018 în Hospoturile Culturale BRD: În premieră la FITS, Laboratorul de Imaginar și peste 500 de opere de artă în muzeul digital Micro-Folie
![[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică](https://media.iqads.ro/2018/05/traian-traicu-2018-cover-410.jpg)
[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică

Noul cartier cultural District 40: premieră cu instalații interactive, căști neuronale, video mapping și tururi ghidate

Corina Șuteu, despre Europa și rolul culturii în gândirea politică europeană, la Rezidența BRD Scena9

Corina Șuteu, despre Europa și rolul culturii în gândirea politică europeană, la Rezidența BRD Scena9

Rezidența BRD Scena9 găzduiește „Salt!”, o expoziție despre schimbare în viziunea a 24 de studenți la UNArte

Tu ce-ai face „din dragoste pentru teatru”? 9 ilustratori români ne invită să redescoperim cel mai vechi mijloc de promovare a spectacolelor

Din dragoste pentru teatru, 9 ilustratori români reinventează afișul de teatru într-o campanie-experiment

Promisiunile de atunci si de acum. Flavia Popa (BRD Groupe Societe Generale) si Dragos Raicu (FCB) povestesc despre campania de Anul Nou a brandului, #NuTeDaBatut

Saatchi & Saatchi + The Geeks a dezvoltat pentru Rowenta primul Messenger chat bot de prezentare de produse din România

ABSOLUT si Leo Burnett Romania au transformat taramul fantastic UNTOLD intr-un univers multisenzorial cu Absolut Creator
