Efectul "Oooo" sau efectul "Wow"?

Daca cu unele reclame (si destul de multe) iti vine sa te speli pe cap, exista si unele care promoveaza produse de spalat pe cap. Uneori cele 2 categorii nu se mai pot delimita clar.

In ultima perioada - din ultima categorie - au fost 2 care mi-au atras atentia: Herbal Essences si Sunsilk. Dupa cate am observat eu din reclame, ambele produse au si efecte secundare.

Daca prima dintre ele continua pe aceeasi idee de sex subliniata de efectul "Oooo", Sunsilk, putin mai inocent, are efectul "Wow".

Daca ar fi sa fac o analiza comparativa, din reclama Herbal am retinut: dus, "Oooo", te-am schimbat cu unul mai dotat, "Oooo", apoi el NU, NU, apoi ea BA DA, BA DA, "Oooo". Si apoi ceva cu natural, doar e cu extracte de plante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related