Zentiva lanseaza campania TV Ibalgin Forte - Forta care opreste durerea puternica

Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice din Romania, lanseaza campania TV de promovare a Ibalgin Forte, primul medicament cu continut maxim de ibuprofen (400 mg), disponibil in farmacii fara prescriptie medicala.

Campania TV se va desfasura sub sloganul "Ibalgin Forte - Forta care opreste durerea puternica", in perioada 25 aprilie - 30 iunie si septembrie-octombrie 2008, pe cele mai importante canale TV. Frecventa de difuzare va fi de circa 550-600 de spoturi saptamanal. Conceptul creativ poarta semnatura Ogilvy One Praga, iar componenta de media (strategie, media planning, media buying) este gestionata de catre MediaCom. Valoarea campaniei la rate-card este de aproximativ 7 milioane RON.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related