Bricostore aduce totul aproape de consumatorii brasoveni

"Am adus totul aproape!" - sub acest titlu se deruleaza campania de deschidere realizata de Notorious pentru cel mai nou magazin din reteaua Bricostore Romania, inaugurat pe 22 iunie in Brasov.

Prima etapa a campaniei, teasing-ul "Am adus aproape tot!", a introdus raioanele si produsele specifice Bricostore consumatorilor locali si a fost urmata in mod firesc de o a doua etapa ce a venit sa concluzioneze - "Am adus totul aproape!".
Campania este promovata pe outdoor, tranzit, radio si in presa scrisa brasoveana si are ca principal scop familiarizarea consumatorilor brasoveni cu ceea ce reprezinta Bricostore pentru clientii sai de pretutindeni - locul unde gasesti "Totul pentru casa si gradina".
Tombola organizata cu acest prilej va aduce celui mai norocos dintre clientii Bricostore Brasov un Mitsubishi Colt - masina anului 2005 in Romania, altor 160 de clienti numeroase premii pentru casa si gradina si nu in ultimul rand, timp de 3 zile din jumatate in jumatate de ora, un client va avea sansa sa primeasca gratuit toate produsele pe care le are in cos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related