Leonard Doroftei este protagonistul campaniei Romcim, desfasurata sub sloganul "Un ciment beton"

Leonard Doroftei este protagonistul campaniei Romcim, desfasurata sub sloganul "Un ciment beton"

Notorious Advertising a dezvoltat campania de promovare a brandului de ciment la sac Romcim, informeaza un comunicat emis de Premium Communication. Campania evidentiaza noua formula a cimentului, care are o aplicare mai rapida si simpla, performante mai bune la temperaturi scazute si rezistenta finala superioara. De asemenea, produsul are o productivitate mare, implicand un consum redus de ciment si permitand obtinerea unui beton perfect omogen.

Notorious a realizat si un noul ambalaj pentru Romcim pornind de la combinatia portocaliu si negru, menita sa diferentieze produsul de celelalte existente pe piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

A Gagonu
acum 6 ani
Intr-adevar, a meritat sa va bateti joc de niste agentii invitandu-le in pitch, ca sa castige cine trebuie. Macar aveti o campanie foarte originala, cu un personaj care nu a mai aparut decat de vreo 5 ori in reclame pana acum. Bravo!
A Gagonu
acum 6 ani
Completare: Doroftei a mai aparut in campanii Bergenbier, ADRA, Actimel, Mol, si or mai fi si altele.

Deci asta e scopul unui pitch: sa vedem care agentie recicleaza mai frumos. S-a facut deja, deci e bun.

Cretini sa fie aia care mai intra in pitch-urile voastre, Romcim. Sa speram ca citesc cat mai multi mesajul.



Branded


Related