Play Colt - a doua campanie pentru Mitsubishi Motors realizata de Punct Advertising

Imediat dupa inceperea colaborarii dintre M Car Trading - Distribuitor General Mitsubishi Motors in Romania si Punct Advertising, s-au derulat primele doua campanii dezvoltate strategic si creativ de catre echipa Punct Advertising. Mitsubishi Colt si Outlander au fost prezentate publicului prin doua campanii integrate care au ca obiectiv consolidarea imaginii de brand pe o piata extrem de activa.

Pentru campania "Play Colt" echipa Punct propus o redefinire a grupului tinta astfel incat oferta speciala Mitsubishi Colt sa aiba un impact cat mai mare. Mesajul esential a fost generat in urma unei cercetari calitative realizate de departamentul de strategie, care a intervievat proprietari de Mitsubishi Colt. Acestia au raspuns unui chestionar axat pe satisfactia la volanul unui Colt. A rezultat o campanie emotionala care se concentreaza pe principalele atribute ale modelului completate de oferta promotionala. Campania este sustinuta printr-un mix de media care are in vedere principalele obiceiuri de consum media ale publicului tinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related