Leo Burnett anunta rezultatele Cannes Predictions 2008

Ca in fiecare an, dupa decernarea premiilor la festivalul de publicitate de la Cannes, Leo Burnett face cunoscuti castigatorii evenimentului anual Cannes Predictions. Miza evenimentului consta, ca de fiecare data, intr-un sejur alaturi de echipa Leo Burnett la Golden Drum Festival - Festivalul de Publicitate al Noii Europe de la Portoroz, din luna octombrie.

Daca in ultimii trei ani, premiul a fost rand pe rand castigat de un reprezentant al presei, un reprezentant al "clientului" si un manager dintr-o alta agentie de publicitate, anul acesta, marele premiu a fost castigat de Ina Draganoaia, absolventa a SNSPA - Facultatea de Comunicare si Relatii Publice. La editia din 2008 a Cannes Predictions, Ina a obtinut 450 de puncte , devansand cu acest punctaj peste 130 de participanti din afara Leo Burnett.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related