Prislea cel voinic si berile de aur

BLITZ KRITIK

Intotdeauna am fost de parere ca una din calitatile esentiale ale unui spot este sa te surprinda. Evident, daca tinem cont de productiile autohtone asta se intimpla rar. Nu pun la socoteala reclamele la care de regula ramin surprins cit de stupide sint…
Apropo, voi mai tineti minte cind ati fost luat prin surprindere ultima oara de vreun spot? Eu da. Si mi-am notat. Acum vreo doua saptamini la ultimul episod al campaniei Golden Brau. Pe o coloana sonora gen "Superman" combinat cu "Razboiul stelelor", o voce iti declara pompos: "Pentru cei care au miini atit de mari incit pot apuca orice… Pentru cei paranormali de care se lipeste tot… Pentru cei care niciodata n-au scapat ceva pe jos… Pentru ei…". Ok, si aici asteptam sa intre un cliseu, ceva care sa strice si bruma de poanta la care de-altfel zimbisem anterior, cea cu frizerul care isi recupereaza briciul de pe jos prin puterea Fortei, precum cavalerii Jedi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Gyury Kelemen
acum 10 ani
E foarte misto. Da sa stii ca se intampla tot mai des in advertisingul autohton. Adica nu e tot plictiseala. Si nu ma refer la festivaluri, ci la ce se intampla in pauza publicitara. Si nu numai la bere, ci si in domenii mai putin generoase:

http://www.youtube.com/watch?v=I2WcPcAArmc

IONUT CONSTANTIN BOGHITOI
acum 10 ani
Toti ,,berarii'' in momentul de fata fac reclama la forma sticlei. Ce-or fi avand toti cu forma asta. Au intrat in pana de inspiratie sau fac reclama numai asa de amorul artei sa stie lumea ca sunt si ei pe piata?


Related