Bere Azuga se relanseaza ca marca nationala

Compania Bere Azuga, unul dintre cei mai importanti producatori independenti de bere din tara, relanseaza la nivel national, una dintre cele mai indragite marci romanesti de bere si anunta intrarea pe segmentul apei plate si minerale, prin lansarea apei Azuga.

Bere Azuga anunta o investitie de 20 milioane euro in cresterea capacitatii de productie pentru bere si apa plata. Prima etapa a acestor extinderi vizeaza cresterea capacitatii de productie pana la 500.000 hectolitri in perioada 2008 - 2009, urmand ca in a doua etapa extinderea sa fie de pana la 1.000.000 hectolitri.

La sfarsitul lui 2007, capacitatea de productie a fost de 200.000 hectolitri bere. Investitiile noi vizeaza echipamentele de fierbere, fermentatie si imbuteliere, dupa ce anul trecut s-au concentrat pe modernizarea echipamentelor de aer, frig, filtrare si imbuteliere la PET. Totatul investitiilor in extinderea capacitatilor de productie in perioada 2007 - 2009 se cifreaza in jurul sumei de 25 milioane euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Comma Adi
acum 15 ani
ma scuzati dar ce legatura are lansarea apei azuga cu acest site de publicitate? mi-e imi suna a comunicat de business si si-a cam ratat targetul ca sa zic asha.
Horatiu Moga
acum 15 ani
se refera la greseala de naming. Oare ce sa cumpar? Bere Azuga sau apa Azuga, barbatii adevarati nu beau apa, dar au familii, nu prea inteleg principiul pentru care au ales acelasi nume. daca tot vroiau sa se extinda pe piata apei, puteau sa creeze un nou brand. singurul element de legatura pe care il vad intre cele doua produse, este puritatea apei. nu prea vad succes in apa azuga, dar...


Branded


Related