Tati, iti sta mintea la rece!

ArgueAds: Ana Militaru vs. Florin Dumitrescu

Ana: Oare poti sa-ti dai seama cat de ieftin e produsul dupa cat de ieftin e umorul din reclama? Umorul Frutti Fresh pentru categoria bere se va numi cu siguranta "umor Albacher". Deci tati, nimeresti butonul de reply?
Florin: Se pare ca ai dreptate. Dupa campania cu Mami ("ce ne-am face fara tine"...), avem acum campania cu Tati, cel fara de care nimic nu functioneaza. Corect si in privinta ieftinatatii. Sirul de ecuatii trece insa prin target: sint reclame adresate lumpenilor, tristilor sociali, cei lipsiti de distractii si idealuri. Printre putinele lor satisfactii e aceea de a fi flatati, de a li se spune ca fara ei "nu se poate"; ca familia ar muri de sete (Mami de la Adria), ca gasca s-ar bloca in aparaturi (Tati de la Albacher).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Alexandru Sinov
acum 15 ani
Bai dar voi chiar nu aveti nici o jena, sau ati fost platiti sa scrieti un advertorial pentru Heineken? Eu inteleg ca disecati o reclama, dar de la asta pana la jigniri a la "lumpeni, tristi social si snobism" cred ca e o distanta mare de tot. Ca sa nu mai vorbesc ca nici cu snobismul vostru nu mi-e rusine. Daca pentru voi berea premium este aia la butoi de 5L cu robinet de plastic, inseamna ca aveti o problema cu valorile.
florin dumitrescu
acum 15 ani
Si mai ales cine a zis Ha...en? Exsta doua branduri de bere la butoias verde pe piata. Noi nu am pomenit niciunul. N-am zis nici de robinet. Tu ai facut-o. Ai fost platit cumva? Daca da, bravo: esti un tip descurcaret. Noi nu facem advertoriale sub forma de polemica, dar ar fi o idee. Daca ne iese, sa vii sa-ti dam o bere. Evident Albacher: am scris de cel putin de 2x in text ca sint dornic sa o gust (am si baut intre timp), dintre care o data i-am oferit si Anei. Si - culmea - toata aceasta reclama la Albacher pe gratis... Abia pt. asta incepe sa-mi fie jena...

Nu am zis snob, snobism etc. Astept scuze. Da, am zis celelalte vorbe, dar nu cu intentie jignitoare, ci cu intelegere si compasiune sociala. Daca personal te simti jignit, primeste scuzele mele. Le voi primi si eu pe ale tale. Nu stiu daca si Ana...

Liviu Stefanita Baiu
acum 15 ani
in primul rand, ar trebui sa imi precizez pozitia: nu-s fanul ad-urilor de la Albacher, dar m-au amuzat si, cred eu ca asta era scopul, m-au facut curios si (poate o singura data) o sa cumpar o sticla...

apoi o sa zic ca articolul este interesant si face exact ce ar trebui sa faca: te determina sa mai "casti ochii" la reclame si sa incerci sa intelegi cate ceva dincolo de poante si imagini.

A propos de post-urile de mai sus 1. is 3 butoaie verzi...

2. cum a fost berea? :)

Spor si cele bune!

Alexandru Sinov
acum 15 ani
nu ati spus voi snobism, am spus eu. Si am avut reactia aceasta pentru maniera la care ati caracterizat target-ul. Si nu trebuie sa spui "robinet" ca sa te gandesti la un robinet. Cat despre faptul ca nu va refereati la Hei...ken si eu m-am gandit la asta, este discutabil. Orice ai spune, insolenta voastra (mai ales la inceputul articolului) da dovada de acel "snobism de persoana elevata, jurnalism ieftin.
florin dumitrescu
acum 15 ani
liviu: thanx. daca uneori cadem in pacatul dascalelii, sa fim iertati (dar mai jos se va vedea ca e inca nevoie). 1. asa e, a treia bate in kaki si n-am mai pus-o 2. buna. nu face spuma (ok for me)

alex: adevaratii prieteni sint sinceri, nu lingusitori.

noi incercam sa iti fim prieteni, prietene.

nu noi am caracterizat targetul. noi am dezvaluit aceasta caracterizare.

esti liber sa te superi pe noi, dar e ca si cum te-ai supara pe un termometru. incearca de acum incolo sa eviti argumentele ad personam. ar fi fost interesanta opinia ta dsp reclama ca atare.

daca te-ai identificat cumva cu academicianul acela genial cu barbison de savant renascentist - sorry, dar nu noi sintem cei care te tratam de corb cu cascavalu-n plisc. dimpotriva, noi te respectam si vrem sa te facem atent.

(totusi ai putea sa iti ceri iertare macar anei.)

Cristina Gherman
acum 15 ani
eu cred ca reclama asta e pt femei .:)))))))))

"uite ce prosti sunt barbatzii!

si cind m-o trimite la alimentara sa-i cumpar bere ....ghici ce bere o sa-i iau ?

ce! eu nu stiu sa fac misto de el ?"

:))))))))))

klau dia
acum 15 ani
"Lupta literara" dintre Ana si Florin e din start in favoarea lui Florin, intrucat Ana nu a inteles spotul.Se intelege clar ca poti sa bei berea fara un risc imediat, din moment ce bei si totusi mintea iti ramane "la rece".Iar faptul ca are pe capac si folie protectoare(sa recunoatem, cate marci de bere au asa ceva?), ii ofera un atu.In plus spotul chiar NU se refera la abilitatile acelui "dude" de a sti sa traga sau nu frana de mana(cum afirma Ana), ci la "abilitatea" berii de a-ti mentine mintea "cool".Iar berea aceasta NU este cea mai ieftina de pe piata(a va informa inainte!), si chiar daca afirmati ca face parte din categoria produselor "ieftine", trebuie sa recunoasteti ca unele produse "ieftine" au spoturi muuult mai reusite ca alte produse(dovada profesionalismului firmelor care realizeaza/sau nu acele spoturi). Pana una-alta, te invit Ana la o bere cu baietii...stai linistita, cu Albacher o sa ai "mintea la rece":)).Numai bine!
Cristina Gherman
acum 15 ani
nu stiu ce mesaj au vrut sa transmita "creatorii" dar din spot se intelege ....ca daca esti prost de bubui ...se rezolva imediat daca bei o albacher.

imi si inchipui mistoruile de la chioshc " ce ba! ai uitat sa bagi frigiderul in priza ....iti iei albacher ? ha ha ha "

nu zic ca nu sunt multi prosti ......dar care e ala care sa recunoasca?

Cristina Gherman
acum 15 ani
si ...klaudia kd. arata-mi si mie pe ala care nu vrea ca berea sa aiba efect imediat ...... si care vrea sa-i ramana mintea "la rece" dupa ce bea o bere ......

pun pariu ca nu ai baut o bere in viatza ta .

si uau! are folie protectoare uau ce atu ! ma simt protejata .....dar ce, ori e absorbant?

adrian otofrai
acum 15 ani
De la campania "Unirea", a inceput un nou val de "manele publicitare".Il condamnam pe DanDdiaconescuDirect ca face audienta cu prostia da oare mari creatori de penibil.
sorin cristian rosioru
acum 15 ani
"Un spot vandut clientului este bun, asa ca nu dau doi bani pe cei care il iau la bani marunti (ca sa nu ma exprim si mai urat)! Si ca variante de rezerva in cazul in care ma trageti de raspundere, pot da oricand vina pe strategie, pe client etc... asa ca un creativ care ma respect de unul singur... Si pentru ca eu sunt miezul si fara mine nu se poate, sunt arogant si snob, ca doar am muncit ca sa ajung aici!"
florin dumitrescu
acum 15 ani
stiu multi destui care gindesc asa, dar nu indraznesc s-o exprime public.

asa ca, draga kempes (apropo: mare jucator), dezvaluie-ne te rog sursa acestei revarsari de perle.

pt. cititorii mai tineri ai iqads-ului, care inca deprind meseria asta, trebuie spus ca preocuparea fata de consumatorul final (mai presus chiar dect grija de a momi clientul comanditar) nu e un bullshit deontologic, ci e chiar cheia succesului de durata. e sanatate pt. brand si pt. afacerea clientului (si implicit si a ta).



Branded


Related