Proximity este pentru a treia oara finalista DMA International Echo Awards

Agentia de marketing direct Proximity este pentru a treia oara in finala festivalului DMA International Echo Awards, cel mai important festival international de comunicare directa.

Proiectele inovative dezvoltate de Proximity pentru organizatia Salvati Copiii au reusit sa marcheze inca un succes, rezervandu-si din nou un loc in finala festivalului la categoria Not for profit, alaturi de unele dintre cele mai importante nume la nivel mondial din direct & relationship marketing.

"Ne bucura si ne onoreaza faptul ca suntem pentru a treia oara in finala Echo. Cu atat mai mult cu cat trei finale inseamna deja un model, confirmand din nou nivelul solutiilor si proiectelor pe care le dezvoltam. Pentru doua Silver Echo si acum, iata, inca o nominalizare, cred ca au contat abordarea proaspata si diferita, strategia, rezultatele generate si, nu in ultimul rand, executia", spune Gabriela Terchila, Managing Director al Proximity.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related