Articole care fac referire la Winner
Monica Elena Costin: Ideea de rock urban se inspiră din agitația cotidiană. Centrele urbane au o vibrație aparte, iar dacă te lași ghidat de urechi vei observa tot felul de sunete specifice, de la trafic, sunetul de metrou, zarva generală
Studiu: jumătate dintre români au făcut 1-3 achiziții online în ultima lună, iar 40% au achitat 301-1.000 lei per comandă
Miercuri, 15 noiembrie 2023 a avut loc la Hotel Sheraton a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
Bucharest International Film Festival prezintă filmele din competiție și juriul celei de-a XVIII-a ediție
De la visul unui spațiu unic, la realitate. Delta Studio propune conceptul de Smart Luxury și soluții integrate de amenajări interioare
Vieți întrețesute. Cum ne clădesc fungii lumile, ne schimbă mintea și ne conturează viitorul - Merlin Sheldrake | Editura Publica, 2021
Comportament inadecvat. Naşterea economiei comportamentale - Richard H. Thaler | Editura Publica, 2015
[Optimism de business] Dan Popa: Povestea brandului e simplă. Un tata construieste obiecte cu mâna lui pentru copilul său, un simbol de dragoste și grija, în care orice părinte se poate regăsi
[Single de Romania] Andi Petreanu, YellLow: Cred ca arta e mai sincera daca NU are un target, dincolo de satisfactia personala
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
Moldova - Marea Britanie - România - GAV. Igor Pogorevici: "În România, lumea e mai îndrăzneață în comunicare decât peste Prut"
URSUS - un portofoliu complet de medalii de aur la World Beer Awards, pentru toate stilurile de bere
Golin, prima agenție de PR din România care câștigă Grand Prix la Golden Hammer, alături de MullenLowe. Golin a fost desemnată și rețeaua anului
Despre spiritualitate în era digitală. Ursul de Aur pentru scurtmetraj la Berlinale în Competiția Internațională BIEFF 2017
Golin este singura agentie de PR premiata la Internetics 2016. Cu 2 trofee Gold, 1 Silver, 1 titlu de Winner si inca o nominalizare, Golin este si in top 5 agentii premiate la acest festival
Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Leo Burnett pentru campania „Tadaaam GigaWeekend” – Telekom Romania
Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards
Cannes to Cannes YouTube Ads Leaderboard: cele mai populare spoturi de pe YouTube intre martie 2013 – aprilie 2014
Okazii.ro: vanzari de obiecte de arta si de colectie in valoare de 527.000 de euro, de la inceputul anului
[AdStory] Alvaro Sotomayor (W+K Amsterdam): The work I am most proud of is the one that makes the viewer think "I didn’t know you could do that!"




















![[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Petrom – "Doctore, esti un erou!", creata de Graffiti PR](https://media.iqads.ro/2012/07/photo-large-23657-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Prigat – "Crazy refreshment", creat de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/07/photo-large-23656-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: Romtelecom Dolce – "You Know Best" creata de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23616-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: Romtelecom – "For Mom" creata de Graffiti BBDO](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23610-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Bronze Cannes Winner: Enel Energie – “Plant the Bill”](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23587-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Gold Effie Winner: Bucegi – "Povesti din Bucegi", creata de Sister & Co.](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23537-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Rivex - "Papusa de lemn", creata de Tempo Advertising](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
![[Studiu de caz] Bronze Effie Winner: MEDAS – "Sanatatea asa cum trebuie sa fie", realizata de 4 agentii din Leo Burnett Group](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23531-cover-410.jpg)
![[Studiu de caz] Silver Effie Winner: Wash & Go – "Green up your Stores", creata de Leo Burnett & Target](https://media.iqads.ro/2012/06/photo-large-23519-cover-410.jpg)









