Care e puterea publicitatii indoor?

Interviu cu Gabriel Faflei, General Manager, Monopoly Media

Cu siguranta vi s-a intamplat sa stati la coada la casa intr-un hipermarket. Sau in aeroport, asteptand bagajele. Si cu siguranta ati observat ecranele pozitionate strategic pentru a le risipi consumatorilor/calatorilor plictiseala. Cat de mare este influenta reclamelor care apar pe televizoarele amplasate in aceste locatii asupra consumatorilor obisnuiti si care sunt avantajele publicitatii indoor am aflat intr-un interviu cu Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media

IQads: Cum s-a dezvoltat brandul Monopoly in ultimii ani? Stiu ca sunteti pe piata de 15 ani.
Gabriel Faflei: Intr-adevar, avem o istorie de peste 15 ani in domeniul publicitar. In 1991, Monopoly si-a inceput activitatea ca agentie de publicitate, si-a consolidat apoi pozitia de lider pe piata de afisaj stradal, urmand ca in timp sa treaca spre o publicitate neconventionala, moderna, fiind in prezent singurul operator pe piata romaneasca de digital signage (retele de televiziune cu circuit inchis). Compania Monopoly Media detine in prezent peste 65% din piata de indoor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related