Barbie prinde viata

Conform Media&Marketing Global, Mattel are o noua strategie de promovare pentru papusile Barbie, prin intermediul Turner Media Innovations. Compania de jucarii s-a hotarat sa investeasca intr-o campanie adresata copiilor pe canalul de televiziune Boomerang, unde vor fi prezentate lunar diferite produse Barbie Life.

Campania se numeste "LOL (Lough Out Loud)" si va incerca sa induca faimoasei Barbie o valoare aspirationala mai ridicata in randul copiilor, in perioada august - decembrie 2008.

Strategia Mattel vrea sa induca ideea ca Barbie a prins viata in mod real, prin intermediul unui microsite interactiv Barbie, lansat pe www.boomerangtv.co.uk. Copiii vor putea pune intrebari pe platforma online si vor primi raspunsuri de la Barbie in timpul unei emisiuni de pe canalul Boomerang. Pe site vor exista informatii, promotii si link-uri catre site-urile de vanzari online ale produselor Barbie Life.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Sectiune



Related