Cum ar promova neconventional Romania Razvan Capanescu

O campanie publicitara neconventionala pentru Romania as vedea-o folosind bunul national cel mai de pret si, indiscutabil, de valoare mondiala recunoscuta: femeia romana!

Femeia romana este o institutie de-a dreptul, recunoscuta atat in literatura, cat si in istorie (ar fi timpul sa o valorifice si publicitatea mai bine). Cu, probabil, cel mai mare procentaj de "si frumoasa, si desteapta" din lume, femeia romana ar fi cel mai bun ambasador de brand. As organiza grupuri de back-packer-itze care sa calatoreasca prin Europa (sau prin lume) si pur si simplu sa se simta bine in pielea lor de romancutze - sa pomeneasca originile si apoi doar sa incante asistenta cu cate stiu ele despre economia mondiala, Manolo Blahnik, Coelho (e suficient, altfel ne dam de gol) si bucataria traditionala. Intamplator, ar avea si poze la ele, cu prietenii, cu familia, prin locurile cele mai misto din Romania.... asa, ca si cum pe aici au mers cel mai mult si nu mai iesisera din tara ca uite cate aveau de vazut prin propria tara. Sau poate ceva mai subtil de atat.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune



Related