EA creeaza haos cu o promotie la carburanti

Compania producatoare de jocuri PC, Electronic Arts (EA), a provocat haos la o benzinarie din Londra din cauza unei campanii de promovare a noului sau joc "Mercenaries 2: World in Flames", prin care a oferit carburant gratis pana la suma de 20,000£, informeaza Brand Republic.

Benzinaria Last Stop din Finsbury Park a fost practic invadata de soferi dornici sa astepte chiar si o ora pentru a beneficia de combustibil gratis in valoare de 40£.

Promotia a fost conceputa pentru a reflecta scenariul jocului, a carei actiune are loc in Venezuela unde carburantii sunt utilizati ca moneda de schimb. Reclamele radio si comunicarea word-of-mouth au starnit un interes ridicat pentru oferta astfel incat in apropierea benzinariei s-au format coloane de masini. Autobuzele au fost deviate pentru a decongestiona traficul iar masurile de siguranta au fost suplimentate pentru a tine situatia sub control.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related