The Secret Service se lanseaza cu o campanie neconventionala pentru Asonor

The Secret Service a creat pentru Asonor un proiect de innovative si neconventional care a starnit curiozitatea trecatorilor, stirilor tv, ziarelor, ascultatorilor de radio, bloggerilor si utilizatorilor de internet. Timp de 2 saptamani un om a sforait dintr-un panou publicitar amplasat in Piata Romana; in data de 12 septembrie misterul a fost dezvaluit, alaturi de domnul somnoros si zgomotos facandu-si aparitia sticla de Asonor, medicament impotriva sforaitului.

Conceptul creativ reflecta animozitatea manifestata fata de barbatii care prezinta aceasta afectiune respiratorie. Teasingul de 2 saptamani i-a atras neobisnuitului personaj porecla "Sforaila" si a crescut interesul pentru brandul care urma a fi dezvaluit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related