Articole care fac referire la OMD Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii OMD Romania
Discuții despre relațiile de familie și cuplu cu specialiști în psihologie și sociologie, la proiecțiile speciale ale documentarului „O familie aproape perfectă”
Effie Awards Romania 2025 anunță caștigătorii. 51 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2025
McDonald’s și OMD România, pionierii primului Studiu Brand Lift Omnichannel oferit de Teads în parteneriat cu Cint, înregistrează creșteri semnificative pe toți indicatorii măsurați
„Ora Lipsă”, documentarul realizat de site-ul Totul despre Mame pentru Philips Avent, premiat cu GOLD si SILVER la Webstock Awards 2024
Effie Awards 2024 anunță caștigătorii. 57 de premii (inclusiv Grand Effie) au fost decernate la Gala Effie 2024
„Iartă-mă, m-am uitat fără tine” e un reality-show găzduit de Theo Rose, care tratează cu umor drama micilor escapade cinematografice într-un format cu care putem rezona cu toții
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
The DumpStore – S-a deschis primul magazin din care nu vrei să cumperi nimic. Te-ai gândit cum ar fi viața ta dacă în loc de coșul de cumpărături te-ai aproviziona din coșul de gunoi?
Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România
Filmul românesc de animație Merge și-așa va rula în 41 de orașe din țară. Animația va avea avanpremiere pe 1 și 2 iunie
Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA
[Media in 2018] Daniel Ene (OMD Romania): "Consumul de televiune este la un nivel foarte mare in Romania, mai mult de sase ore pe zi. Record fata de tarile din jurul nostru si din intreaga Europa"
[Schimbari in media] Daniel Ene (OMD Romania): Un mix ideal nu este intotdeauna cel demonstrat matematic sau statistic




























![[Case Study] The HUB Partners - J&B/PP Distributors Romania - "Blending Spirits"](https://media.iqads.ro/2017/06/jbcover-cover-410.jpg)














