
Articole care fac referire la OMD Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii OMD Romania


Câștigă cu cel mai bun duo de film și Bobonete, în prima promoție națională. Pepsi și Lay’s semnată DDB România

Filmul românesc de animație Merge și-așa va rula în 41 de orașe din țară. Animația va avea avanpremiere pe 1 și 2 iunie

Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021. Tazz by eMAG și KFC România - Digital Client of the Year

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
![[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA](https://media.iqads.ro/2018/05/33216307-10160601380520271-2984918192440213504-o-cover-410.jpg)
[UPDATE] Trei Golduri si 8 shortlisturi pentru Romania la EMEA SABRE Awards 2018. 3 campanii au primit Certificate de Excelenta si la IN2 SABRE Awards EMEA
![[Media in 2018] Daniel Ene (OMD Romania): "Consumul de televiune este la un nivel foarte mare in Romania, mai mult de sase ore pe zi. Record fata de tarile din jurul nostru si din intreaga Europa"](https://media.iqads.ro/2018/02/d-ene-cover-410.jpg)
[Media in 2018] Daniel Ene (OMD Romania): "Consumul de televiune este la un nivel foarte mare in Romania, mai mult de sase ore pe zi. Record fata de tarile din jurul nostru si din intreaga Europa"
![[Schimbari in media] Daniel Ene (OMD Romania): Un mix ideal nu este intotdeauna cel demonstrat matematic sau statistic](https://media.iqads.ro/2017/01/daniel-ene-cover-410.jpg)
[Schimbari in media] Daniel Ene (OMD Romania): Un mix ideal nu este intotdeauna cel demonstrat matematic sau statistic

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări

Alina Imbrea (PepsiCo): Lay’s este primul brand care invita consumatorii locali sa ghiceasca numele retetei unui produs printr-o campanie nationala

OMD Romania: Dupa atatea "breaking news" in 2013, poate 2014 va aduce stabilitate sau normalitate in peisajul media local
![[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)
[UPDATE] Propunere de rezolutii IAA privind Proiectul OUG pentru modificarea si completarea Legii Audiovizualului nr. 504/2002
![[Update] "Bravo Kiss FM" implementata al doilea an consecutiv de OMD Romania pentru producatorul de sucuri naturale Rauch](https://www.iqads.ro/res/iqads/placeholders/article.png)