Prima campanie romaneasca pe Myspace

Intre 20 septembrie si 20 octombrie se desfasoara prima campanie romaneasca pe Myspace.com prin intermediul Thinkdigital. Astfel, in premiera, romanii vor avea o campanie targetata exclusiv catre ei pe un website international. Utilizarea retelelor sociale a inregistrat in Romania un trend ascendent in ultimii ani, astfel, conform unui studiu realizat de Myspace in aprilie 2008 la nivel european, numarul total de utilizatori romani se ridica la o cifra de 160.868. Tema campaniei este a 7-a editie a concursului foto anual organizat de Orange. Clientul a achizitionat spatiul prin intermediul agentiei Initiative Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este una dintre cele mai mari retele de servicii media online din Europa de Est si de Sud, cu birouri in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Ungaria si Albania. Sales house, regie de vanzari, digital... vezi detalii »

Sectiune



Related