Prima campanie romaneasca pe Myspace

Intre 20 septembrie si 20 octombrie se desfasoara prima campanie romaneasca pe Myspace.com prin intermediul Thinkdigital. Astfel, in premiera, romanii vor avea o campanie targetata exclusiv catre ei pe un website international. Utilizarea retelelor sociale a inregistrat in Romania un trend ascendent in ultimii ani, astfel, conform unui studiu realizat de Myspace in aprilie 2008 la nivel european, numarul total de utilizatori romani se ridica la o cifra de 160.868. Tema campaniei este a 7-a editie a concursului foto anual organizat de Orange. Clientul a achizitionat spatiul prin intermediul agentiei Initiative Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related