Pepsi a inceput sa-si vanda noua imagine

Pepsi a dezvaluit pe 20 octombrie ca isi va schimba logo-ul, iconul grafic rosu-albastru creat in anii 1950 urmand a fi inlocuit cu o serie de "zambete" pe sticlele brandurilor din portofoliu, informeaza Campaign UK.

Noile sticle Pepsi au inceput sa fie astazi comercializate in SUA si vor fi introduse trepat si in restul pietelor, la nivel global. Daca schema de culori a ramas neschimbata in cazul Pepsi clasic, pentru Pepsi Max a fost adoptata combinatia negru-rosu. Alte modificari au vizat forma fontului care acompaniaza logo-ul.

Mountain Dew, brandul asociat cu segmentul tanar din public, cu sporturile extreme si cu jocurile electronice a fost redenumit Mtn Dew.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related