[CV de agentie] Roxana Memetea: Am pus accent pe evolutie si pe dezvoltarea competentelor digitale ale fiecarui membru al agentiei

[CV de agentie] Roxana Memetea: Am pus accent pe evolutie si pe dezvoltarea competentelor digitale ale fiecarui membru al agentiei

Dupa criza, restructurari si restaurari, preluari, fuzionari si alte intamplari din piata de publicitate, ne-am intrebat: cat de mare mai este o agentie mare? Care sunt schimbarile cele mai importante prin care au trecut agentiile de publicitate din Romania, ce departamente s-au infiintat recent, cati angajati au, cum functioneaza comunicarea interna si ce provocari au in momentul de fata.

DDB Romania s-a intamplat cand agentia de creatie Brandstalk din cadrul The Group s-a afiliat la reteaua DDB Worldwide, in 2012.

Roxana Memetea (Managing Partner, DDB Romania) spune ca pentru a domoli haosul e nevoie si de reguli si formalism in convietuirea cu colegii. Iar adaptarea la tendintele din piata nu se face prin infiintarea unor departamente noi, ci prin mindset-ul fiecarui om din agentie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related