Tic Tac si-a improspatat gama de produse

Tic Tac, brandul detinut de compania Ferrero USA, si-a extins prezenta pe piata bomboanelor mentolate, prin introducerea unui nou produs, Chill, oferit intr-un nou ambalaj, informeaza BrandWeek.

Chill este disponibil in doua arome, Paradise Mint (fara-zahar) si Exotic Cherry, ambele fiind distribuite in cutii Tic Tac prevazute cu un sistem glisant de deschidere. Chiar daca in ultima perioada Tic Tac a introdus mai multe variante de produs - Cherry Passion, Apple Sour si Citrus Twist - este pentru prima data cand noile arome sunt insotite de un alt ambalaj.

Campania de promovare, conceputa de agentia Merkeley + Partners, New York, este adresata consumatorilor cu varste intre 25-45 de ani, care incearca sa scape de stresul zilnic. Alaturi de executii TV, campania include si o componenta online, TicTacPlayCHILL.com, care ofera utilizatorilor posibilitatea de a descarca gratis 4 melodii care sa le induca starea dorita de relaxare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related