Advertainmentul: "evadarea din calup"

Sa faci advertainment nu inseamna sa faci reclame amuzante. Advertainmentul inseamna sa gasesti calea de a ajunge la consumatorul asfixiat de reclamele care ii intrerup serialul favorit, agasat de outdoor-urile care ii blocheaza privirea la tot pasul, plictisit de pliantele care ii invadeaza cutia de scrisori. Sa faci advertainment inseamna sa "evadezi din calup" si sa incerci sa "reinventezi mediile clasice", dupa cum spunea Razvan Matasel la Inspire 2009. Ideea expusa de el la Marketing Arena era tocmai asta: fa in asa fel incat sa implici media in campania ta intr-un mod iesit din comun.

Jurnalistii actori
Pornind de la ideea ca implicarea activa a mass-media este tinta suprema, advertiserii pot opta pentru sensibilizarea liderilor de opinie, convingandu-i sa promoveze cauza pentru ca intr-adevar au fost atinsi de mesajul campaniei, cum s-a intamplat cu multe vedete din Trustul Pro, care s-au implicat astfel in prima campanie a recent lansatei agentii Arsenoaiei & Matasel: "Accidentele se pot intampla oricui! Ai mai multa grija in trafic!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Alexandru Vicol
acum 10 ani
axfisiat?
marius bartis
acum 10 ani
axfi&at ?
ookkklll ooollljjj
acum 10 ani
Ai constatat tu asta de curand si te-ai decis sa impartasesti tuturor?

Mi-a placut faza cu viitorul suna fany, aaa, pardon! funny.



Related