Knorr a intrat in portofoliul Lowe Worldwide

Unilever a confirmat ca Lowe Worldwide a preluat contul Knorr, in dauna agentiei JWT, care a lucrat pentru brand din 2001, informeaza Campaign UK.

Lowe va gestiona contul Knorr in Europa de Vest, Europa Centrala si de Est, in Asia de Sud si America Latina. In celelalte zone, America de Nord, Turcia, Africa si Orientul Mijlociu, Knorr va ramane in continuare in portofoliul agentiei DDB, parte a Omnicom Group.

Silvia Lagnado (Vicepresident, Unilever) a declarat: "Nu a fost deloc o alegere usoara si as dori sa multumesc celor de la JWT pentru munca depusa".

Chiar daca a pierdut contul Knorr, JWT va lucra in continuare pentru Lux, Radiant si Timotei, branduri detinute de Unilever.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related