Turbanul de Zana Buna al Andreei Marin

Dupa 15 ani de experienta in televiziune, dupa excursia pe Kilimanjaro, dupa atatia ani de "Surprize, surprize" si dupa cateva asocieri nu intotdeauna fericite cu branduri din diverse categorii, Zana intrase intr-un con de umbra. Dar turbanul african cu care s-a afisat vara trecuta, simbol al unei noi etape in viata ei, a atras lumina reflectoarelor chiar si in afara scenei.

Turbanul purtat de Andreea Marin este o dovada ca ceva s-a schimbat in ea, ca excursia in Africa a marcat-o si ca traverseaza o perioada in care nu mai cauta nimic, ci doar se bucura de ce a gasit. Pe blogul ei vorbeste mereu cu multumire de sine. O lasa rece intrigile, scandalurile si rautatile si pare sa nu puna la suflet gestul rivalei, care in editia de Craciun a Duminicii in Familie i-a dedicat o manea cantata de Sorinel Pustiu: "Hai, zana mea". Andreea Marin e undeva deaspura acestor rautati, in turnul de fildes al unei vieti de familie fericite, dupa cum marturiseste. Totusi, nu s-a retras total din viata publica, ba dimpotriva, toamna lui 2008 a adus in vizorul opiniei publice o Andreea Marin implicata in proiecte caritabile mai mult ca oricand.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Ioana Gligor
acum 15 ani
ce articol, cred ca e scris de mana zanei, nu ? Altfel, ma indoiesc ca altcineva ar fi putut scrie asa elogios despre cineva care a pozat toata viata...
Andreea Nemtoiu
acum 15 ani
ma asteptam la incisivitate, chiar, nu la un articol siropos...
Radulescu Andrada
acum 15 ani
Ce dracu' cauta articolul asta aici?!
Alina Galeriu
acum 15 ani
Poate n-am fost suficient de explicita, si poate ironia a fost prea subtila...am vorbit mult de "zana" cu ghilimele, nu fara...am amintit despre cum i se potriveste sau nu rolul de endorser in campania Pampers-UNICEF...si am ajuns la concluzia ca da, i se potriveste, o data pentru ca asa e ea, un pic falsa, un pic afectata, mereu sus pe un "piedestal", mereu in postura de a da sfaturi...si a doua oara pentru ca este intr-o etapa a vietii in care pare credibil sa se implice intr-o campanie de acest gen, pentru ca e femeie maritata, cu copil, o "Zana cu Print"...si nu o diva divortata cu iubit cu 10 ani mai tanar...pentru ca e mult mai plauzibil pentru Raduleasca rolul ales deja, de a promova "campania anti-fumat"...

Iar despre ce cauta articolul aici, e o incercare de a analiza cum interactioneaza brandul personal cu cel endorsat, si cine are mai mult de castigat, vedeta sau cauza pe care o sustine /produsul pe care il endorseaza.

Pentru Andreea Marin este evident ca implicarea intr-o campanie caritabila o ajuta sa isi reimprospateze imaginea publica si sa nu se cufunde in uitare, acum ca nu mai aduce sambata de sambata "surprizele" in casele romanilor; ceea ce este un beneficiu destul de mare, zic eu.

Popescu Raluca
acum 15 ani
cam am, minte ce-mi mai trebuie ???? :P
marius bartis
acum 15 ani
...turbanul e un raspuns punctual ,din aceeasi zona din care Raduleasca si-a luat o chestie taiata 'prejur...
Liviu Dobrescu
acum 15 ani
Cu alte ocazii am aratat pozitia mea fata de aceasta hahalera, care isi inchipuie ca ea a pus coada la pruna! Nu o pot suferi si ma bucur constatand ca nu sunt singurul!
codruta-oana melnic
acum 15 ani
persoana extrem de egoista sunt convinsa ca unele comentarii au ajuns la urechile ei ,bineiteles ca nu a interesat-o ...are si cateva aparitii de obicei interviuri unde lasa sclifoseala de doi lei deoparte si poate deveni chiar placuta mi-as dori sa existe vedete in tara asta care sa tina cont si de critici sau sa-si angajeze persoane care sa le invete sa se imbrace ,sa vorbeasca si bineinterles CEsa vorbeasca!!multumesc


Branded


Related